- cake

Blev tidig hemgång från praktiken idag, skulle till skolan och dansa:) Det var så kul, saknar dansen som satan nu när man är på praktik. Så det var skönt att få svettas lite;) Efteråt kom mamma och hämtade mig, vi åkte ut till coop och beställde tårta till mitt kalas på lördag för närmaste släkten. Jag fick välja exakt vad jag ville ha i. Och jag älskar bananbakelsena på fik, så valde min egenmixtrade banan och choklad tårta:) med röda rosor på toppen och texten Angelique 18 år:) Hoppas den blir god! Sen åkte jag in till stan och fixade de näst sista till Evelinas present! Så i morgon blir de bara fix och trix med tejp och presentpapper!
När jag kom hem käkade vi, snabbmakaroner. Var så himla längesen jag käkade de så det var så himla gott!!! :) Nu sitter jag här nydushad i mitt nya chokladshampoo som jag fick i lördags, tack så mycket tjejer:) Luktar förunderbart gott, man står och mmmm:ar för sig själv i dushen, hahaha:) Nu ska jag sitta och titta¨på barnprogram med min lillasyster. Blir även julkalendern kvarti7. Tycker den inte är bra, vad tycke ni??


Skägget i brevlådan?


Kommentarer
Postat av: erika

Ett tips bara nu kan du få 75 kr att handla för hos nelly kolla in min blogg så förstår du he he :-)

2008-12-03 @ 19:25:04
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0