Christmasshopping

Stressstressstress! Idag har det var shopping av julklappar i Skövde med Evelinan! Men självklart hittade jag inte alla julklappar:/ Så stressen fortsätter. Förövrigt idag har det vart hårdträning på dansuppvisningen som är i morgon:O Börjar bli jädrigt nervös nu.

Sen STORT grattis till min älskade mamma som fyller hela 37 år idag:) I morses fick hon paket av mig  och Emil, En röd och fin randig morgonrock:)  I detta fina oaket, Haha!



Slog in de på morgonen i min stuga där jag inte hade någon tejp. Så blev det ända jag hade med klister!
Vad tycker ni om årets julklappspapper? Så snyggt tycker jag!


Kommentarer
Postat av: anonym

du dansade sjukt bra på uppvisningen! :) / regina

2008-12-19 @ 14:50:07
Postat av: angelique svar

Naaaw:$ Tack Regina:D Vad glad jag blir!

2008-12-19 @ 15:53:12
URL: http://angeliquespjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0