DanceSHOW!

Igår hade jag de supermysigt med min pojkvän framför tv tillsamans med varsitt glas julmust:) Somnade jättegott självklart! I

Idag var det till att gå pp tidigt, klockan 07,00:/ Gaaah, trodde jag skule dö av trötthet eller iaf dränkas av tårarna som bildades när jag gäspade alla 77 gånger, haha! Sen var det dax för skolan och julavslutning som inkluderar dansuppvisning av dansivalet(JAG). Efter att vi gjort i ordning oss i 2,5-3 timmar:( Så var det dax att gå upp för genrep, sen första uppvisning. Kännde knappt någon nervositet, men sen när kören sjön den sista låten innan vi skulle gå ut så blev jag så nervös så jag var nära på att kissa ner mig:O Men den släppte så fort jag kom ut på golvet som tur var, sen var dte bara att köra. Det  var skitkul, gick ganksa bra! Sen en timma senare var det dax för andra uppvisandet, då var det desvärre lite vingligare pga av att vi suttit ett tag, men skitsamma det var verkligen så kul! Mamma var och tittade och sen Cajsa, Julia, Sandra och Amanda också. Kul att ni kom och titta på mig mina älskade vänner<3

Nu har jag dushat av dansen och ska sen göra mig iordning för PARTYY!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0