- Lucia

Idag gick jag tidigare från praktiken, Det var dans! Vi gick igenom som bara satan, smådetaljer och så. Skitbra gick, fan va bra det var danstjejer! Fast då är det ju det att de ska vara lika perfekt tajming på allt och att man ska vara lika bra:/:P Svettig och jävlig gick jag ner till staden, där jag knalla in på Lacami och provade en skitsnygg tröja jag såg där häromdagen, den blev min efter 5 minuters speglande i provhytten;) Sen gick jag in en sväng till veromoda, hälsade på min kära klasskamrat Erika och så provade jag mig en stickad tröja. En beige med (vad jag kallar) Vintermönster! Vill ha en gosetröja till uggsen:) Får se om jag köper den i morgon!  Sen åkte jag bussen hem för att byta om, vi skulle på luciafirande på alvas skola, så söt var hon sjungandes med rött band i magen och ljus i håret! innan vi åkte bjöds det på fika, lussebulle, pepparkaka och te!
Nu sitter jag här har precis pratat julklappar med pappa i 40 minuter. Här har ni en dagens innan jag drar in i duschen!


Ser ut som jag har en mammatröja på mig från denna vinkel:/

  
Oversizetröja - object
Svart tröja under - gina
leggings - ?
Knästrumpor - H&M
Halsband - presenten från faster, snö.
Silverlänk - Ur&Guld



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0