- School

Igår var jag ute för första gången.  Wohoo vad kul det var. Hade så jävla kul, vi började hemma hos sandra! Sen blev de promenad ner till staden då gick vi till björnes tog några drinkar och dansa några låtar. Sen gick vi till statt där vi träfafde massa folk. Träffade hela gänget från jc, dom är så härliga. Fick en cider va andreas och sen dansades de fram till stängning. Jag mötte upp emil och vi åkte hem, mamma hämtade mig! Imorgon är det fösta dagen iskolan efter fem veckors praktk. Ska både bli kul och tråkigt, fast mest kul faktisk! På lördag ska jag jobba på jc, då menar jag jobba! Ska bli jättekul:) Förresten så övningskörde jag för första gången i veckan:D Det var svinkul, jag körde fram och bromsade typ 20 gånger och övade på de (vi var på e parkering). Sen fick jag tillochmed köra iväg på vägen för jocke. Han tyckte det gick så bra så det fick jag. Fick inte ett enda kärringstopp! Nu ska jag sitta och ta e lungt med min familj efter tå dagars slit på jobbet. Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0