- Tuesday

Idag har det vart praktikdag, det var inte så mycket att göra idag men ändå har dagen gått fort! Efter prraktiken gick jag och la undan mammas present, får se om de blir den! När mamma hämtat mig åkte vi till karlssons (ett varuhus här i mariestad) Där köpte vi en välkommenskylt till min stuga, det var med gummiundersida så det inte ska bli blött på parkett golvet nu när slasket kommit:/ Nu måste jag göra en storstäd i stugan, gaaah va tråkigt:( Men men sånt måste man ju göra, blir till att sätta på ipoden fullpackat med bra låtar som kommer spelas på högsta volym då:) Har förövrigt komma in en urfin tröja på jc som jag SKA ha! den är spets på armar och lite bröst och så ser det ut som om det är en tub över, den är jättefin! Här har ni gårdagens klädsel, hade min nya klänning som kjol!





  

Strumpbyxor - KappAhl
Klänning/har som kjol - Gina + hemsytt
Topp med låg rygg - Gina tricot
Knästumpor - H&M
Armband - Pearls for girls/En av presenterna sen i lördags, Tack!
Silverlänk - Ur och Guld
Örhängen - Gjort själv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0