Bad update

Ja som sagt har det vart dålig uppdatering, men nu kommer lite genom gång!
I lördags gjorde jag och evelina iordning för vår fördelsedags fest, woohooo, va skoj det var vill tacka alla fina gäster för alla fina presenter och att ni kunde komma! Jag och evelina hade en unerbar kväll, evelina dock 2 timmar mindre, hahahhaha. Men så ska det vara på 18 årsferren ju;) Toalettstolen var hennes bästa vän under de timmarna! Men sen var vi igång igen två snapsar mintu så stod vi och dansade på borden igen! hahah, hade askul, hoppas alla andra hade de med! Jag hade på mig den svarta klänningen jag visade här innan, men med påsydda band! den blev jättesöt tycker jag! idag har jag även lagt undan en present till mamma, men kan inte skriva vad det är för hon är nämligen en av de trognaste läsarna;P Nu ska jag äta mammas stuvade pyttipanna med stekt ägg, supergott sörrni´! Hörs sen!



Fina presenterna
  
Visst blev det fint? Självklart de hemmagjorda matchande rosetterna till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0