Chirstmasparty/Stress

En sammanfattning av helgen kommer nu, har varit riktig dålig update här:/ Men vem har inte det stressigt nu?


Ifredags var det julstök som gällde, Vi började hemma hos amanda och det var riktigt trevligt! Amanda spelade gitarr och sjöng för oss, så fint så! Sen knallade vi ner till Johan där det var lite folk, det var trevligt och min pojkvän hade fnattet som vanligt. Han kan verkligen bjuda på sig själv, HAHA! Sen in till holmen, dans i högsta nivå, det var så himmla roligt! Det var skitbra musik:)

Lördagen började klockan 12,00 med job på JC, superkul! Det blir ju extrakul nu bara för att man vet att man får betalt också;) Klockan fyra var det dax att skyna hem, Gjorde iordning mig fort som fan´ för det var julfest med JC på G! klockan halv 6 redan kom Susanna och hämtade upp mig. Vi skulle möta upp alla hemma hos chefen bengan och sofia:) Där var det gudomligt fint i huset. Vi fick champange och fick träffa personalen från Cecil i Lidköping (han äger de med).
Efter någon timma, fick vi gå till stockholmsbacken för att få skjuts. När vi står där och väntar tar sofia upp tequila Rose ur väskan, så där står vi och snpasar i backen! Sen gick vi vidare till en lokal här i stan det ser ut som en liten kyrka. Där inne är det helt nersläckt, med stearin ljus Överallt! Och fin lugn musik ed ett långbord uppdukat i mitten! Det va så underbart mäktigt, så himla fint! Här får ni lite bilder från kvällen!



 

Svart tub - Gina
Grå hög kjol - Gina
Kavaj - Saint Tropez
Armband - Silverlänk, Pearlz for girlz, och mitt nya kompisarmband som jag har med Evelina:) Visst är de underbart fint! ?


Det här möttes vi av inne i kyrkan:)

 
Mina underbara arbetskamrater!


Det fina bordet!

På Söndagen gick jag upp för att köpa de sista julklapparna, självklart hittade jag inte allt jag behövde! Men jag hittade två juklappar till mig själv:) På kvällen blev det mys med familjen pettersson!


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in...



god fortsättning



kramar :D <3

2008-12-26 @ 21:19:08
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0