Christmastime

Det har vait sdå mycket nu, jag har iallafall inte hunnit skriva ett ord! Så först och främst God jul älskade läsare! Hur har er jul varit? Min har varit underbar, massa bra klappar:)
På julaftonsmorgonen var det raka vägen till julstrumpan, där jag av tomten fick jultrosor, trissott och julljus:) Sen var det mysig julfrukost med hela familjen hos mamma. Sen var det klart den efterlängtade julklapps utdelningen. Fick massa bra, rosa fina handular tills jag fllyttar hemifrån, assnygga glas med gamla tryck, hårinpackning, långa teskedar med texten socketsöt intryckt på och massa mer. Sen fick jag även 3 paket av Angelique:P Det var ett par stentvättade jeanstights, en mössa nu i kylan och en klocka:)


Vattenglas och snapsglas - Gamla tryck/Elvis!

Sen var det dags att åka till pappa. Där käkade vi god julmat, har längatat till farfars hemmarökta lax, mmm! Kalleanka klockan tre såklart, alltid lika bra! Sen var det dax för min andra julklappsutdelning, massa bra där med. Silikonfodral till ipoden, nya hörlurar, ny parfym, sidenmorgonrock, jultrosor, steckpanna, smink, biobiljetter och massa mer bra!

På kvällen gick jag bort till Emil och hans familj där min tredje julklapps utdelning var! Jag har nog vart snäll i år, riktigt snäll:) Där fick jag en underbart fin kjol av min pojkvän, örhängen av hans föräldrar och en klocka av hans syster:)


Parfym - Hillary duff With Love


Fin den har blivit va?:) Ny färg och lurar (även blå och grön färg var med)


Ett namnhalsband fick jag av min faster och hennes man. Han har skärt/sågat/slipat ut det själv ur en silverplatta! Så himla bra blev det tycker jag, Mer personligt när det är handgjort tycker jag!

Självklart fick min älsklingsvovve en julklapp också, en var full med skinka och korv hans älsklingsaker! Se så glas han blev:)

   



'

Kommentarer
Postat av: Anna

God jul på dig:)

2008-12-27 @ 20:24:17
Postat av: Anonym

halsbandet var jättefint, men vad är det för snyggt du har på dig där? ser ut som någon sidenblus.

2009-06-29 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0