- Eighteen

Artoooonjääävlaår!!!
Idag fyller jag 18 år:) wohooo, men först uppdatering, vart dåligt med tid denna helg för att ha hunnut med!

FREDAG:
Då fyllde min bästa vän Evelina år, Vi hade gemensamt kalas för alla tjejerna! Så klockan 5 började vi laga mat, de blev tacos:) Guud vad gott det var! Med proppmätta magar började paketöppnandet, jätte fina paket, av tjejerna fick jag en klocka, linne och ett armband och av evelina fick jag en asläcker väska och ett par trosor:) (se bild nedan) Evelina fick ett fotoalbum med kort på henne och mig sen vi var små, Längstbak var det tågbiljetter till stockholm:) hon blev jätteglad:) Sen blev det efterätt framför idol, vaniljglass med chokladsås bananer och maränger! Vi hejja som bara satan på alice och röstade 3 gånger tror jag:) Bra att hon kom vidare!!! Sen somnade vi allihopa tillsammans på varsin madrass på golvet, det var så mysigt tjejer!

 
Vaknade till ett fint vinterland;P




Trosor - Gina
Linne med spets volangkant - Gina
Klocka - Ur och guld.
Nitväska - Gina
Ljustake av lindas mamma:) - Estrade?


LÖRDAG:
På lördagen så fixade vi för kalas för vår lilla släkt, efter tårthämtning, åkte jag, jocke och alva iväg en snabbis och tittade på Emil när han spelade match. Sen hem igen då gjorde jag iordning mig innan gästerna kom vid halv sex, då började paketöppningen. innehåll:
Mamma och jocke: Pengar
Alva felicia: En jättefin lyckta:)
Jockes föräldrar: Pengar
Gammelfarmomr och morfar med fru Pengar och orkidé.
Gammelfarmor: En stor hög med kort på mig när jag var liten:)
Emil: Jättefint halsband
Emils föräldrar: Matchande armband
Emils syster och pojkvän: Två vinglas, en flaska jordgubbsvin och två ljusstakar!
Och massa blommor:)




Jag och min morfar när jag var liten:)


angelique!

Sen åt vi massa gott, potatisgratäng och kallkött:) namnam! Sen var de dax för min spec. beställda tårta. Den var klart god:) Sen senare när alla gått fick jag överraskning av mamma en utgång där hon bjöd på massa drinkar, jag träffade då jcfokket och var med dom, det var sååå kul! Tack mamma!

SÖNDAG:
Jobb!!!

MÅNDAG:
Blev v'ckt klockan 6, med att min älskling kommer in i rummet sjungandes för mig med frukost på sängen:) Så söt, Världens bästa pojkvän. Har inga ord för honom! Sen bar de väg till JC där grattades jag med kramar och ett paket:D Iden låg den d'r snygga tröjan som jag prata om tidiagre, gud vad glad jag blev:) Tog på den meddesamma! Nu är jag hemma och ska snart äta sen bli de myskväll:)


Min frukost på sängen!



Spetströja - JC
Halsband - Emils present:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0