18 igen

Ännu en 18åring var det att fira igår, Malin! Vi hade en jättettrevlig kväll med lekar och goda skratt:) Och så vanligt får jag och Evelina gå hem runt 12 för att vi inte fyllt 18 ännu:/ MEn vi börjar ju bli vana snart! :P MEn mne förövrigt var det en superduerkvälll, tack till Malin! Idag är det jobb igen, slutar fem då jag ska hämta alla grejer för att flytta till pappa förhoppningsvis, tror nog han kan! 

Sen är det inte långt kvar till min och Emils 1-års dag:) Den 10:onde, vi ska fira den 9:onde med mys och så! Längtar:) Ne nu måste jag åka, hade gott! PussHej

Gårkvällens!



Fodral med djup rygg - Gina Tricot
Spetstights - Gina Tricot
Ridstövlar - Skopunkten
Silverlänk - Ur & Guld


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Nice

2008-11-03 @ 15:37:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: antonia

söt blogg du har =)

2008-11-03 @ 15:44:31
URL: http://xpresscocoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0