Dålig update

Halloj:) Nu har jag kommit hem från min praktik som bestått av julstädning idag:/ Det var inte så kul:) Mamma kom in idag också, hon vill veta vad jag önskar mig i 18present. Fyller om typ 2 veckor och har inte önskat mig NÅTT!!! Vad ska jga önska mig? Några förslag? Aya, Efter kom pappa och hämta mig vi åkte till ICA för att köpa hårfärg. Vill inte ha detta brunäcklet, trivdes mycket bättre i det andra ljusa. Så nu blir de till och byta tillbaka igen! Lägger in bilder sen på hur de blev. På onsdag blir de skövdetripp med pappa, måste köpa mig en klänning till vår 18fest!!! Wohooo, får se om jag hittar någon abara med min vanliga otur gör jag väl inte de:/ Nu ska jag käka, hej så länge:)

Kika in chicys nya sötsaker, dessa gillade jag! 




Vintage floral jacket - 369kr Gööör´söt!




Fransväskor är sååå heta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0