jobb

Ja nu var de jobbhelg igen då:/ Så trist när man ska göra nått! Men men det är ju pengar. Påtal om pengar häromdagen skulle jag klipppa evelinas pappa och syster emelie. När jag klippt dom kommer emelies pojkvän och frågar om jag vill ta honom också i farten. javisst!:) Sen när det är hans tur frågar han om hans kompis får komma förbi och li klippt också:) haha. klart! Pengarpengar snurrar i huvudet:P Så då tjäna jag in 400spänn där:) plus att jag klippte pappa och farmor för någon vecka sen så de lev 600 spän extratjänt där på klippning under en vecka:)

igårkväll var jag hos evelinas syster som fyllde år:) De käka mat och så, och så fick vi efterrätt, marängtårta:) mmm! sen var de idolkikande där.men morötter och dip, gottigottgott! Sen sovmys hos Emil! Ne nu måste jag kila, job som gäller! hörs sen:)
PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0