Lördagkväll?

Ja nu har jag precis duschat, ska iväg till sandra för att vara med mina tjejer:) ska bara vänta på julia så ska vi gå ihop. Tjejerna ska festa en skvätt men jag är inte sugen medtanke på att jag ska jobba i morgon. Spara mig till nästa helg:D:D:D Vill åka til skövde och köpa mig en klänning till på lördag också, får se hur detta ska ske! Sen på tisdag ska jag till kraftkällan för jag har fått en fribiljett av andreas på min praktikplats JC:) Det är ett bodypump/jam?- kommer inte ihåg pass:P Men det ska bli kul också! Ne nu ska jag sminka över det vinterbleka ansiktet!
PussHej

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vill du ha chansen till att bli veckansblogg? kommentera i inlägget "Here it is" så är du med i dragningen! Jag drar en vinnare vid 20.00 ikväll!

2008-11-23 @ 17:50:40
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0