lunchning på Kingfisher

Vanlig praktikdag, förutom att jag åt lunch med mammen idag på vår indiska restaurang här i mariestad, Kingfisher! jag åt kyckling med extra gräddig masalasås med cashewnötter, mmmmh vad gott! Efter praktiken kom evelina in och så provade vi dunjackorna vi har på jc. Evelina var supersnygg i den röda, hoppas hon köper den! själv skulle jag vilja ha en svart, men nu har ja ju redan en svat jacka som jag egentigen velat ha i marinblå, men dåkanske man skulle köpe en marinblå dunis? får se. sen var det tvkikande hos linda:)  ja nu ska jag sova men först lite pyssel från igår!

igår gjorde jag mig två par rosettörhängen:)


1. Leta upp stadens sybutik. Välj ut några band i fin färg ca 40cm och örhänges pluppar = 39kr och 4kr
2. knyt små söta rosetter och ladda upp med pluppar och lim m.m.


3. För att de ska fästa måste du ha ett tvåkomponetigt lim (ett lim med två vätskor som blandas) mitt fick jag låna av farfar!
4. limma på både plupppen och rosetten och låt stelna i 30min ungefär:)

     

klappat och klart!

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: lina

Men hur kommer du på sådant:) gud va sött! kramis

2008-11-20 @ 23:21:59
URL: http://linasvensson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

SKITSÖTA! :D (Y)

2008-11-21 @ 00:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0