Mycket

Just nu ursäktar sig nog alla i bloggvärlden om dålig update! Så det är nog inte bara jag som jhar mycket att göra! Igår var jag iallafal i skövde med min dansgrupp vi köpte dansuppvisnigsklänningar på Gina! de är de där med rosett snett över ärmen1  Sen köpte jag en klänning till på lördag också som jag ska pimpa´till;) Nu äntligen sitter jag och leker slingor, ska göra det två gånger nu! Har ingen praktik som ni märker nu på morgonen, ska nämligen jobba ikväll istället:) Lön! Wohooo:) Igår kom Min EMils syster Linda hem från Kalstad också så sprang iväg dit igår kväll och kramades lite med henne innan hon skulle bort och sova med sin pojkvän, lir fik med henne och emil på fredag!




Kjol från gina med drar upp den över tuttisarna så det blir en klänning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0