mys och idol

Idag har vi varit och beställt studentmössor:) Jag valde diamantmössan med äkta läder inuti och tyg som andas och bra skärm så man inte får ett fult röttmärke i pannan:) Blir nog Suuper! Åååh vad jag längatr nu. 
Ivkäl blir det mys framför idol med något gott får se vad de blir:) Det ska nog vara kärlekstema om jag hört rätt, det kommer nog bli såå bra med lite kärlek:) Förövrigt ska jag jobba i heögen igen:/ jobigt! Men nästa helg är det ju 18års fest!!! Wohoooo:) Många smajlisar nu men det är nog bara för att jag är så glad:P  

Om jag hört rätt så kommer dessa låtar sjungas ikväll!




Robin Bengtsson
Låt 1: Let Me Entertain You-Robbie Williams
Låt 2: Fields of gold-Sting


Kevin Borg

Låt 1: If tomorrow never comes-Ronan Keating
Låt 2: In the shadows-The Rasmus


 

Anna Bergendahl
Låt 1: Simply the best-Tina Turner
Låt 2: Over the rainbow-Eva Cassidy


Johan Palm
Låt 1: I'll stand by you-The Pretenders
Låt 2: Friday I'm in love-The Cure


Alice Svensson

Låt 1: Because of you-Kelly Clarkson
Låt 2: Crazy in love-Beyoncé


HEJJA ALICE, HEJJA ALICE!!!!!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0