Pälskant på luvan!

Hej min kära:)
Hur är det med er? med mig börjar nog förkylningen komma tillbaka för femte gången:/ Fast vet ej kankse bara är allmänt snuvig nu när de börjar bli kallare! Dagen har vart skön, skön skola med skönt slapp hemma. Men snart måste jag sätta mig med en inlämmning tills i morgon:( mindre kul! Men först tänkte jag säja att jag har ju köpt en ny vinterjacka, som jag visa för några dagar sedan! Blev ju en lite biligare kvalisort´än vad jag ville ha. Men det dyrare jackorna iallafal, visst är det de finna fluffet på luvan man vill ha? De är iallafll de jag tycker är fint på dom. Och har nämligen tänkt köpa mig ett löst fluff. Har kikat runt på internet men hittar inge bra. Finns i väsrta fall på NK, har jag hört! Vet ni kanske vart man kan finna dessa?

Kenza har fint fluff på luvan!

Fluff som sitter på en Canada goose som går på 6000kr


Kommentarer
Postat av: erika

sv tack a de va de :-)

2008-11-06 @ 22:01:52
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: erika

Bekräftat! Det blir en till Sex And The City-film!

2008-11-07 @ 08:47:56
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0