Praktik och pass

Jo, igår då skulle jag ju färga håret, men nedå! Där står jag berädd i en jättefin blå "skit-shirt" mattor bortskuvna (så de inte blir någon färg på) och jättenoga genomkammat hår för att öppna färgningen och ta fram den snygga hättan att sätta på huvudet. Den var inte DÄR!!! Åååå, hade ingen skjuts heller så sent på kvällen så de blev ingen blekning:/
idag har det än en gång varit en härlig dag på praktiken:) Efterår hämta pappa mig, vo åkte till ica och bytte så jag fick en hätta! :) När vi kom hem åt vi god färskpasta med skinksås:) Sen åkte jag iväg på ett bodyjam pass på kraftkällan. Fick en gratis gång av Andreas på praktiken! Det var jättekul:) Nu ska jag mysa med min älskling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0