Tisdag

Andra dagen på praktiken var mycket bättre:) var riktigt kul. En annan jtjej jobbade idag också, Susann(a). Så himla dålig på namn. Men försöker:) Ja annars så har de inte hänt mycket i regnet, förutom att cajsa och sandra kom och hälsade på mig en sväng! Så var jag lite med dom. Vi gick till Lindex en sväng.Sandra köpte den där nya mascaran ni vet från Lorea´l med collagen, verkar skit bra. och jag och cajsa köpte trosor för tio kronor:) haha. Det var ta 2 betala för en på rean, så vi tog varsina som kostade 20kr så dela vi:) smarta, vet!

Förövrigt blir de mycket planering av partyt nu, en killkompis ska tydligen ha sitt samtidigt. Får hoppas att han kanske vill slå ihop:) Jag som tatt ledigt och allt! Här har ni skolfotot också. Vi går ju handel så finns inget kul att göra, så vi försökte skojja till de på andra vis:P Vi hade undertexten: Larsa är Farsa!





Larsa längst upp i mitten:) Alla är självklart gravida! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej måste bara berätta i januari så kostar ALLA resor med sj 25 kr om du blir medlem i sj prio (gratis) åk vart du vill stockholm, köpenhamn osv...

jag bokade en helg i stockholm 50 kr tur och retur!

2008-11-13 @ 10:00:08
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0