Torsdag

Hejhej:)
Jaa ännu en dag med praktik. Idag har det vart riktigt kul faktiskt. Massa att göra om och sådära, och så är personalen urtrevlig! Vid halvsex åkte jag ner till stan med mina kära farmor, jag skulle visa hur mina presenter och julklappar ska se ut. De är ju bäst så så man vet att de blir rätt:P Så vi gick och kika lite och köpte aftonbladet och jag fick sofiesmode:) för attsen vid 18,00-20,00 gå till veromoda på clubdag. Skulle önska mig en kavaj där, men självklart var den slut i min storlek. Så prova en annan och den var bra men inte riktigt en sånn modell jag önskat. men köpte den för att prova lite hemma, så kan jag ju lämmna tillbaka den i morgon om jag vill:) Känna efter och så. Och sen iallafal när vi är påväg hem ser vi att LaCami var öppet. så vi gick in där och självklart plockar Cammila därinne fram en mycket snyggare. Så köpte/önskade mig den istället. och gick in till VeroModa och lämmnade tillbaka den andra:P De blir nog bra, måste ju vänta till 8dec bara, de är trist!! Har också önskat mig en päls till luvan, kanske jag sagt?:/ aja det har jag iaf ch den måpste jag ju också vänta på:/

På lördag är vi bjudna hem till Linnea på 18årsgallej. Ska bli kul faktiskt! Ne nu ska jag kika in hos sj för en fågel viskade i mitt öra att resor endast kostar 25kr hos dom i hela januari:):) Göttkött!

PussÅHej

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hoppas kavajen blir bra men glöm inte att du måste bli medlem i sj prio och sen kampanj koden 25 :-) hoppas du hittar någon jag bokade en helg till stockhlm 50 kr tur och retur

2008-11-13 @ 20:54:27
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0