18årsfest!

GodmorgonGodmorgon!
Ja det är det iallafal för mig:) Igår vart det partaj för Filip som fyllde 18! massa trevligt folk. Det började hemma hos Evelina i hennes gårdshus med tjejerna, när taxin kom vid 10 så rulla vi ner till Filip. Vi var de första tjejerna och livade självklart upp stämninngen med en gång:D Först var de sång för filip och överlämning av blommor sen efter en bra fest med gott folk vandrade vi ner till vårt såkallade city! Medtanke på att man inte är 18 än så vart de till och vänta på mina 18åriga vänner som gick in till Björnes, väntan ägde rum på vår nattpizzeria här i staden Babylon tillsammans med Emmelie som jag förövrigt var lika snygg som denna afton (likadanna klänningar)  :). Sen blev de till och gå och lägga sig hos Linda, somna direkt!

Tack för en jättetrevlig kväll Filip och allt folk!



Kort på när jag och sandrisen tar kort på oss:)
Illa bild men den bjuder jag på!


Påväg, i taxin!


Mina älsklingstjejer!


En posebild bjuder vi på!


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

härliga bilder :D !

2008-10-12 @ 20:20:10
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0