Back

Nu är jag tillbaka från vår slappresa:) Vi badade på äventyrsbad, badade på hotellet i relaxdelen och gick ut i Linköpings stad. Det var trevligt! Igår när jag kom hem var jag med Emil, vi kikade sista avsnitten av Lost och käkade popcorn! Jättemysigt! Idag ska jag börja packa för att åka till pappa i slutet av helgen, efter allt jobb! Ikväll blir det mys med tjejerna framför idol så klart!

I onsdags tror jag det var, så tittade vi på make me a supermodel! Där fick det prova att gå i det där ballerinaklackskorna som jag visade för ett tag sen ni vet! Hlet sjukt, en klarade att gå i det helt galant! Alla andra knicka ötterna så det stod härliga te´t!:/

Titta på videon, spola till typ 3,45 så får ni se:/


Sen en cool sak jag så på hemvägen från Linköping, Coca Cola Cherry! Köpte den aldrig, feg då! men De va frnt iaf!





Linköpingsköpen!



  De Efterlängtade spetstigthsen! Gina Tricot - 199kr
(Har ju inte funnits där jag bor!)



 

Görsöta trosor - H&m 69kr


Utöver detta köpte jag och mamma en till sån där skön stickad tröja från Gina Tricot i färgen blå också, de såldes nämligen ut för 49 kr! FYND! Och Äpple/kanel ljus på ikea!






Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter inte så gott med körsbärssmak på cola...

2008-11-07 @ 10:26:41
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0