Barnvakt



Haaloo:)
Dagen har vart kort idag i skolan, Bara dans och svenska! Efter skolan tog jag och evelina en promenad hem! Svängde in till henne i ett par timmar för lite juice och snack innan jag gick hem till mig. Vi diskuterade även balklänningar, är ju dags att börja planera allt nu inför studenten:) ååååh, va jag längtar! När jag kom hem hade mamma gjort pannkakor, gott! sen var de bara till och öva prov i rättskunskap:/ Ganska intressant med de vi håler på med nu, äktenskap och arv! Men ändå såå tråkigt med prov. Nu sitter jag ialafall här och är barnvakt åt min lilla Alva fast hon sover lite så passar på här:) Vi har snart APU i skolan och jag har inte den blekaste vart jag ska vara ! Vill vara här i Mariestad med för att slippa pendlandet, men det är även negativt för det är helt dött på affärer så finns inget att välja! aja, nu ska jag sätta mig med Alva, kika barnprogram eller film:)
Hade så länge, PussHej!




Kommentarer
Postat av: erika

först trodde ja du va barvakt fatta inte he he :-)

2008-10-07 @ 18:15:26
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0