Chilldag!

Idag efter skolan cyklade jag och Evelina hem efter att ha vart på kappAhl och köpt svarta strumpbyxor som tagit slut hemma. Vi tog även en sväng in på Skotime(en skobutik i våran lilla stad) där inne har de fått in uggs i riktigt skinn och får ull från Sheperd 990kr. Ringde direkt till Farmor och önskade mig i 18årspresent:) Kan tillägga att jag önskade de sista paren, så hoppas att det är jag och evelina strosar runt i dessa i vinter med tanke på att de bara tatt in en i varje storlek!  Tog en paus i backen hos Evelinas mamma, på hennes jobb! Fick nybakade mackor och mjölk! Då fick vi nya krafter till den sista biten hem. Då sprang vi in till henne hämta kort på när hon var liten så jag kunde scanna in dom på min dator! Sen har vi suttit här sen dess:) Nu ska jag käka sen blir det Idolmys i stugan med henne och jordnöttsringarna! Här har ni na´!



Då hon var liten, söt och fortfarande normal!



Uggarna







Kommentarer
Postat av: erika

hoppas ni har de bra evelina va ju såååååååå söt :-)

2008-10-10 @ 23:14:28
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: det du

du tror du är ngt eller? äckliga fula brud! inte gillad av många ska du veta!

2008-10-13 @ 09:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0