Dagens...

Idag var de kort dag i skolan som vanligt på Tisdagar. när jag slutatade kom pappa och hämtade mig, vi åkte till optikern för att ta sybtest till körkortet. Ja vet att jag är sen men så här ligger de till. När jag skulle ta körkort införde de handledarkurserna så var tvungen att gå på de, och på den körskolan jag tänkt göra mittt körkort på hade inga tider förren ett halvår senareså var tvungen att göra på en annan körskola. Och när vi var där och skulle lyssna på gubben i flera timmar säger han "vår synmaskin är tyvärr trasig". Så då har de dröjt för ingen har varit där någon gång efter när vi varit där. Så nu blev pappa trött på det och beställde en tid på optikern. Dåligt tycker jag när man betalat för de på körskolan och inte får ta det. men men!
Innan pappa skjutsade hem mig gick vi in på expert för att beställa en batterilucka till min Pisstelefon! Som jag sagt förut, få inte för er att köpa en Nokia N95, allt pajjar! Sen har jag bara övat prov:/ Och sörgt´ över att jag fått reda på hos optikern att jag har brytningsdel i ögat så jag behöver glasögon, på HELTID! :´( Tur att vi lever i en tid med linser!

Dagens överdrag, bara dans o Svenska så de blir att gå i danskläder hela dagen då!





Jazzbyxa - Chinook
Sporttopp - Svart?
Rosa träningslinne - H&M, Skitbra!


Kommentarer
Postat av: Linda

sötisen :)

2008-10-22 @ 15:18:25
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0