Done.

Gjorde de jag visste att jag skulle ångra igår nämligen färgarde håret mörkt! De är väl dugligt, men trivs så bra i de ljusa men de är väl bra att låta deta en paus under vintern:)

Förövrigt igår har jag handlat lite med mamma, vi shoppade lite till mina småsystrar. Och så gick vi till självfallet(Salong här i stan) För att beställa tid för naglar till student + bal! Mammas var ju så fina och hållbara när hon gjorde där! Hon var aldrig och fyllde på och ändå har de hållt i 7 veckor! Sen var vi och köpte hårfärg och shampoo och balsam, Hebal Essences såklart!

Before/After


 

              
framifrån :P

Dock är de bruna risigt pga av att de är nyfönat:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0