Gud vad du tjatar?



Gud va du tjatar om alla dina reklam och sånna saker du tänker bara på att känna pengar!

Denna kommentaren fick jag idag av e tjej som ägnar sin tid åt att skriva enbart negativa kommentarer till mig hela tiden!  Vill bara säga till er alla då att dessa länkar jag lägger ut tjänar jag inget på! Jag lägger ut det som tips för er, tycker de är tråkigt att folk skriver sånna negativa saker hela tiden! Speciellt när jag gör saker för mina läsares skull! Och har inte bett dig MADDE att läsa min blogg, ingen tvingar dig!

Tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Bea

fattar inte ens att folk orkar lägga ner sin tid på att klaga, då har man verkligen inget liv. Dessutom kan hon ju inte må så bra?



hoppas du får en jätte bra vecka

2008-10-06 @ 02:46:55
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0