Hårdträning

Hejhej! i morses försov jag mig nästan igen. Sover så himla hårt nu när det är mörkt och kallt, stänger av klockan i sömnen:/ Men som tur var han jag fick dock hoppa frukosten. Som tur var har vi inte många lektioner innan rasten! Skoldagen sluta som vanligt med dans körde riktigt hårt idag. Har snart kommit på hela dansen! Det är så kul:) Längtar tills ikväll, TOPMODELFINAL. Missa inte de gott folk! 20.00 på trean. Jag hejar som sagt på fatima, tror på henne trots att Anya är bra som fasen! Vilken är er favorit och vilken tror ni vinner?


Kommentarer
Postat av: Michelle

Fatima är riktigt bra, Anya med och henne håller jag på :)

2008-10-01 @ 17:44:02
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/
Postat av: Malinslugg

Jag vet vem som vinner men jag är tyst för din skulle Ange ;)

2008-10-01 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0