Käk och Köp!

Tjabba allihop:)
Idag vart de ännu en kort dag i skolan! Efteråt strosa vi runt i vår lilla stad och kikade, ser så mycket jag vill ha men pengarna, GAAAAH! Galen blir jag! Sen tog vi och gick till Bistro där vi käkade med cajsa och Julia för de ska åka till Tyskland snart:/ Ska snart iväg och kika film med de underbara tjejerna med, amma mia blir de! Så många som inte sett den! Till detta har jag köpt naturgodis(yogurtsorterna tycker jag om) och den nya colan med greentea, cajsa sa att den var god:) Villha listan just nu!

Mc-boots från gojane.com

Vinterjacka SVEA!

Glansiga tights

lång vanlig baströja lite oversize (svårt att förklara!)

Uggs!

Jeans från JC - Replay!



Har även önskat mig de första sakerna av mina tjejer! Ny cool ögonfransböjare från Lindex. Den är svart med rosa silikon:D Sen en foundationpensel:) Puss och Hej Leverpastej!



Kommentarer
Postat av: Malin

I've made a new blog ! Love it .

Since I'm moving to NewYork/London next summer this one will be about fashion and fashion ONLY :)



Love, M <3

2008-10-14 @ 20:38:59
URL: http://metroblogg.se/takeaway
Postat av: Anonym

Tänkte bara säga att om du ska köpa replay jeans, så köp en mindre storlek än vad du brukar ha för dom töjjer sig jätte mycket,. Det har mina gjort

:(

2008-10-15 @ 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0