KALAS

Har precis kommit hem från Fia har varit på kalas hos henne, för hon fyllde ju i Måndags! Hon fick tröja, underkläder m.m. Hon blev glad:) Först var det självklart lekar som gällde, vårt lag vann såklart;P Efter leket blev det mat och Fia älskar pizza så det blev självklart pizza hembeställt:) Gottigott! Sen var det mys ute på deras altan men tända ljus och "Sanning och konsekvens" spel (De ingick självklart filtar). Kvällen avslutades med den sämsta filmen vi någonsin sett, och när jag kom hem så insåg jag att det var en annan film vi laddat hem med samma namn:/ Får kika på den "Riktiga" någon annan dag tjejer? ;)
Imorgon blir det jobba, har ju väldigt sköna tider så ska väl inte klaga, börjar nämligen halv tolv i morgon och tolv på söndag, går till fem! Efter åt blir det antingen tjejerna om jag är pigg nog, annars film hemma!
Vet har inte lagt ut bilderna på det jag köpt, men alla fyller år nu förtiden så tiden blir knapp om dagarna:/ Men det kommer i morgon. Gick i skorna hela dagen idag, det var riktigt sköna. De var så sköna att när fötterna väl börja värka efter en hel dag kom de som en chock, fast det märkte man knappt för det var ändå så sköna som sagt! (Jobbig mening)Efter helgen blir de till och flytta hem till mamma igen, då år jag ju träffa mina älskade småsyskon jag har där Felicia och Alva. Fast underbara är det ju bara några dagar när saknaden fortfarande finns kvar, sen kommer syskonkärleken fram:P Nu ska jag iallafall sova så jag orkar med jobbet i morgon, ni får sova så gott så hörs vi i morgon! KramKram.



Grattis mina fina vänner Sofia(Fia) & Linda som fyllt år denna månad, ni är så underbara!
Även Farmor, kusin Timmy och Emil mamma har fyllt år, mycket tårta!
    
         Linda   18år                                     Sofia 17år


Kommentarer
Postat av: alexandra

gillar din header :)

2008-10-04 @ 13:32:59
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0