MC-Boots

Yipiieee, nu har jag vart i väg idag till Skövde med Evelina, Sandra och milla! Köpte äntligen mina boots, Skitsnygga!!!! Vi kikade lite i andra affärer med men pengarna räcker inte till så får hålla mig ifrån shoppingen ett tag! Innan vi åkte hem käka vi på MAX. När vi kom in till stan åkte vi till Sandras mamma, tittade på hennes tvillingar simon och jesper, görsöta. Sen blev de klippning av Pär, 100 kr rikare. Nu sitter jag här och kikar på något grodprogram:/ Måste slå över:) HAHA!
Imorgon är vi lediga och så blir de städ m.m. Nu ska jag umgås med min mor lite, och kanske prova snygg.skorna en gång till:)! PussHej





Mc-boots - Skopunkten 399kr


Kommentarer
Postat av: erika

sv fina skor :-) jag köpte jackan av en tjej på rut 1800 :-D ja de är varg päls krage

2008-10-16 @ 21:38:30
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygga :)

2008-10-17 @ 17:46:32
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0