Onsdag

Hejsvejs:)
Sitter nu och tar det lungt ute i stugan min framför Family Guy på 6, efter en heldag med provläsning:/

Idag var de långdag i skolan som slutade med dans:D Promenad hem med Evelinan, och när jag kom hem runt 16,15 blev det Musli med mjölk och en grovamacka emd ost (Grovaste mackan jag någonsin sett, men den var god). Sen har jag suttit med provet sen dess endast en dusch paus! Innan jag gick ut nu masserade jag min lilla sjuka syster, jag ä så snäll:P Så nu sitter jag här med en Yoggi Dröm Jordgubb/smultron och digestive, Så god yoghurt fast det är inte konstigt när de är 4,5% fett!


Min dansoutfit för denna dag!
 (Systers rum)

Jazzbyxa - TeamSportia Chinook
SportBh svart- ?
Träningslinne - H&M De är jättebra!



Kommentarer
Postat av: nina

du är söt ^^

2008-10-08 @ 22:55:42
URL: http://ninaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0