Skövde

Idag vaknade jag alldeles underbart med min älskling. vanligtvis vaknar jag av hans väckarklocka och ser honom åka iväg:/ men idag fick vi sova ut tillsammans och ligga och morgonkramas tillsammans! Efter en god frukost tilsammans åkte han till träning och jag till Skövde med Evelina, Sandra, cajsa och linda! Vi gick runt och strosa lite käkade fett! Jag kom hem men en skön tröja som jag letat efter, vill ha någon vanlig längre baströja och de hitade jag! En blågrå, kan nog vara en fin höstfärg, spetstightsen som jag ville ha var självklart slut:/ Får se om jag hittar de någon annanstans !

I morgon åker Jag, mamma, Felicia och Alva iväg till Linköping, ska sova på hotell coh så i två dagar! Bara mysa och ta de lungt! Så ska gå ut och slänga ihop lite saker nu!



Tröja med flätat knytband - GinaTricot 199kr
(Dock inte så snygg så här bara)


http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=14397

Registera och få presentkort efter viss poäng!

Kommentarer
Postat av: angel

fin blogg

2008-10-27 @ 21:47:31
URL: http://fancychic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad fin! Både du och tröjan:)

2008-10-27 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0