Skövdetripp


Efter skolan gick jag och tjejerna till stan, köpte present till Fia. efter det gick jag till mammas jobb för att möta upp henne och åka till skövde:) Med tanke på att det varir fashionweek i Skövde så var affärerna öppna till 20.00, Gött! (Vanligtvis 18.00 här i småstäderna) Efter 18.00 var det även 20% på allt i Gina butiken och 10 % på indiska m.m. Och så bjöds det på bubbel och snacks i varenda butik typ, gottigott! Hittade skorna och det var så sköna att gå fasten den 10 cm höga klacken! Så köpte de, sen köpte jag halsduk(indiska), Vantar(Gina), Baströja(Gina), Bodusplash(H&M) och knästrumpor(H&M) lägger ut bilder i morgon! Efter shoppingen åkte vi till Max och käka, Guuud de är så gott. Sägger bara Crunchy nacho burger! Nu ska jag gå över till Emil, Ska kika film och så:)
Godnatgodnat, sov sött:)




Skorna




Kommentarer
Postat av: Alisa

Om du fick vara någon annan under en dag, vem skulle du då vilja vara?

Och varför?

2008-10-03 @ 12:02:26
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0