I´m back . . .

Som sagt har det varit stressigt, Har inte kunnat skriva något! Men här kommer de dagar jag missat:)

TORSDAG
Har bara stressat ihjäl mig med brölloppet idag inget annat:/
Men kan muntra upp er med en "dagens outfit"!



Svart tröja - Vero Moda
Linne - H&M
Grå Jeans - H&M
Skor - Skopunkten
Klocka - FakeBreitling från Kreta




FREDAG
Idag har jag varit och solat med Evelina en sista gång innan bröllopet, riktigt varmt var det! Och när vi kom ut så hade jag ett JÄTTESKARPT streck under armen vid armhålan, armhålan var alltså helt kritvit! Inte så rockigt med tanke på att jag ska ha tubklänning i morgon på bröllopet, men får väl försöka skrubba bort den översta huden i duschen sen. nu ska jag lägga fram allt tills i morgon!


LÖRDAG, den stora dagen!

Idag gick jag upp tidigt, vaknade automatiskt! Åt jätte god frukost med hela familjen, mamma hade varit iväg och köpt nybakat bröd på morgonen, Mmm vad gott! Sen var det dags att börja, Evelina kom instaplandes runt halvelva, hon skulle hjälpa till! Medans hon tog tag i mina småsystrars hår, gjorde jag mammas. Mammas hår tog nog ungefär 1,5 - 2 timmat, puuh! Och när jag var klar hade Evelina både gjort Alvas och Felicias hår! När Evelina åkt, började jag med mig själv! Då blev de stressigt, vi skulle nämligen åka om en kvart enligt den bestämda tiden, och när jag var klar skulle vi vart i kyrkan för en halvtimme sedan, så blev lite försenade:/
När vi väl kom till kyrkan kom pirret, jag hjälpte mamma att knyta på sig klänningen sen var de dags! Musiken började spela och dörrarna öppnades, det var så fint!

Sen blev det efterparty i lokalen intill, med massa god mat, dryck, musik och folk. Underbart god mat!
Här kommer lite bilder från dagen.

Syster Alva! Så söt var hon.
Jag och mamma:)jag och felicia!
Allihopa

Kommentarer
Postat av: Karin Nygård

Jösses vad fina ni var allihopa, men mina favoriter är dina underbara småsyskon:D<33

2008-09-08 @ 17:57:04
URL: http://karinnygard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0