Igen. . .

God morgon, Sitter här och käkar mina goda prenium/premium-musli(?) med vaniljyhogurt och tekaka med skinka:) Och självklart har jag blivit förkyld igen, det ör fjärde gången nu sen i sommras:/ Känns inte så kul. Har fått en hög kommentarer sen igår kväll, svarar på dessa här i bloggen istället för i kommentarerna, blir så rörigt. Först och främst förändringarna med bloggen: Jag vet jag är jobbig ändrar och har mig men vill bara få i ordning en snygg enkel design, tycker att det är bra nu? Kommentarer:

Postat av:
Har en fråga röker du ps, fattar att det är mary-kate eller ashley men jag undrar?
Svar:
Nej, Det gör jag inte:)

Postat av: åsa
Men gud gumman sitter du än och designar eller de behöver ja ju inte fråga ser ju de på
blogg koll hur mycket du håller på att  fixar och trixar. Men att du årkar hålla på så länge ja tycker de är jätte fint nu:-)
Svar:
Ja, ja vill ha en enkel snygg design som sagt:) Tack, Jättekul att du tycker om den,och min blogg:)

Postat av: ida

Gud ja såg precis på blogg koll hur mycket du gör me din blogg :-) de blir ju jätte fint
hade aldrig årkat sitta en halv dag :-)
Svar:
:) Ja det gäller att ha tålamod:) Tack så jättemycket!

Postat av: felicia

MEN GUMMAN du måste vara den mest abitösa, herregud. Fixar du så mycket för att få koden till
bloggkoll eller så du kan kolla på alla andra? ja har redan html koden he he.
Svar:
Ne fixar för att det ska se bra ut för alla som läser:) Koden kan vem som helst få?
Annars förstår jag nog inte vilken kod:)

Postat av: en på vadsbo närmare än du tror
Du är dig inte lik på dina kort alltså i skolan är du skit snygg och har grymt
snygg stil men angelique, bilden me jeans jackan ser du ut som en flicka du borde ta lite
proffs kort för du har ju utsendet men här alltså ... :-(
Svar:
Jasså, alla har sina åsikter! Kul att du tycker det iskolan iallafall då:)

Postat av: BESVIKEN LÄSARE
Hur kan du ta me glocant de funkar ju inte ens! Du borde tänka på att lura dina LÄSARE JA KÖPTE DE FUNKAR INTE I MARIESAD MEN I ÖREBRO DÄR JA BRUKAR VA FUNKAR DE MEN INTE I VÅRAN HÅLA :-(
 Svar:
Det är så här att nu i början får man inte välja annonser tyvärr, som ni kasnke förstår. Sen vill jag väl inte lura mina läsare? kan tyvärr int stå för att glocalnet inte funkar, inte riktigt mitt ansvar:P:/

Postat av:
Du tycker om rosa va he he
Svar:
Gör faktiskt inte det, om man syftar i kläder och sånt. Tyckte bara det var en varm fin färg till bloggen:) Och nu är det faktiskt inte rosa, färgen heter indianröd;):P


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska alltid överdriva så.... din blogg är ju bara värd 900 :-) ha ha ha aha ha ha ah

2008-09-13 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0