Klippning. . .

Idag var det som sagt en kort seg-dag i skolan. Dans och Svenska bara, dansen var riktigt hård idag. Hon körde slut på oss rentutsagt. Gjorde en situpsövning, hade sådan mjölksyra så det känndes som jag skulle spy efteråt! Men efter känner man sig duktig. Därefter knata jag ner till stan´ toppade håret lite på maxmara, drop inn där så det gick snabbt och bra:) Sen gick jag in och provade jeansleggings inne på Lacami, men fick beslutsångest så la undan de tills i morgon! Annars har hela dagen gått åt till att ladda ner den förbannade musiken, riktigt jobbigt! Men snart är de klart. efter jag käkat upp mina otroligt goda "musli delux" med hallonfil som mamma köpte idag ska jag hoppa in i duschen, Sen kommer Emil efter sin träning tror jag. Blir mycket nätter ihop nu bara när säsongen har börjat, lite tråkigt men man tar ju den tiden man får.

Godnatt sov gott, pusshej!




Emil

Kommentarer
Postat av: annie j

men gud han har ju varit tillsammans med he he ta hand om honom :-) du måste vara lycklig

2008-09-09 @ 18:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0