Måndaaaag . . .

Idag Började jag tio, skönt! Började med Religon förljt av håltimma följt av programhantering. vi fick gå tidigare från programhanteringen med hade ett möte med Team Sportia angående vårat projektarbete. Sen blev det att fara hemåt med bussen. Måste ta ut alla bra låtar sen bröllopet med bla annat dansband:) Känner att jag inte riktigt vill ha de där! Nu ska jag packa Alla mina grejer, pust och stön! Mina föräldrar är nämligen skilda så är hos dom en månad åt gången, nu är det pappas tur! Så tråkigt att packa bara, Tänk själva och packa ner hela erat hem:/ Men sånt får vi skilsmässobarn ta!
Kan iallafal ge er en dagens outfit innan jag börjar gräva i min garderob:)








Brunlila kofta - Gina Tricot
Gråsvarta jeans - Cheap Monday
Oversizering - Lindex
Svart lackbälte - Mammas garderob:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kxzö

2008-09-08 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0