Mmmm. . .

Idag har det vart den längsta skoldagen i veckan 08,00-16,00. Fast var lediga från en lektion så dagen känndes lite lättare. Sista lektionen dans, filar på vår ide. Tror att det kommer bli bra. Svettig och jävlig fick pappa hämta mig, raka vägen till dagens mat, Farmorpannkakor namnam! Efter maten blev jag riktigt seg, har suttit isoffan ända sen dess. Fixade klart med annonserna till bloggen. De har dock ännu inte kommit upp. 
Orkade äntligen gå och duscha så nu sitter jag här igen för att uppdatera för dagen. Bjuder er här på en dagens´!:)
Och så att alla vet, de som inte skriver någon email i kommentarerna, svarar jag tillbaka i en komentar:)








Höga jeans - Cheap monday
Linne med djup rygg - Rut m fl.
Bälte - gamalt levis bälte från pappas garderob
Örhängen - Ur & Penn
Gladiatorsandaler - Din sko
Svart överdragströja - Vero Moda



Kommentarer
Postat av: kim

själklart är de inte fel att käna pengar men gud va mycket reklam ......... har tapat förtroendet men alltså såååå mycket har ja aldrig sett inte tro värdigt okej men men hur mycket kärnar du på din blogg

2008-09-11 @ 08:33:54
Postat av: PETRA

du har designat jätte fint såååååå fint me allt rosa:-D

2008-09-11 @ 09:07:09
Postat av: Marie

Hur mycket tjänar du på annonserna du har? P.s Vilken fin sida du har gjort! :)

2008-09-11 @ 16:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0