Mycket. . .


Har inte bloggat på någon dag nu, ber verkligen om ursäkt:) Har vart jätte mycket och tänka på och göra innan Ls kalas i morgon. Det var en som fråga om bloggande inte var min grej? Bara för man hoppar en dag och haft mycket och göra, betyder det inte att jag gett upp iallafall:/ vet inte hur lätt ni ger upp! Jaja, på väg hem från skolan idag, gick jag och L och E in på veromoda en sväng. Tänkte hitta någon klänning tills i morgon men hitta ingenting! Eller ingenting och ingenting hitta rättare sagt inte de jag sökte för köpte en överdragströja i färgen grå:) en kortare modell med dragkedja. Visar senare. Datorn kom förresten igår:):):):) Jättebra och snygg var den!
Skaiväg och jobba i morgon, halv 12 till fyra förhoppningsvis, om jag inte frå sluta tidigare så slutar jag 5. Vill inte stressa mig till döds i morgon. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv tio då ska jag nämligen skölja ur slingorna! Har som sagt sån extrem utväxt som måste BORT!




Kommentarer
Postat av: Jasmine

ok jag har också tänkt att slinga mitt hår snart.

Btw jätte gullig blogg!

2008-09-20 @ 15:07:36
URL: http://www.xoxo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0