Projektarbete. . .

IDag började jag 8.00, pust och stön för de. Vi hade projektarbete hela dagen så det var ju skönt! När vi slutade Trippade jag Evelina och Linda ner till staden Fixade sponsring av t-shirtar från teamSportia. Skippade de där jeansleggingsena de satt inte tillräckligt snyggt. Sen gick vi upp till linda i en halvtimma, spelade ett parti kort i väntan på skjuts hem. Gick av med evelina(50m ifrån mig) Vi slog oss ner i hennes säng med ett glas juice och en kall korv i våra händer. Efter vilan satte vi i gång med läxan så de skulle vara överstökat, Så vi kunde gå ut och sola. Vi är ju smarta då, så vår ide för att det ska blir billigare och sola så delar vi på priset och lägger oss i samma solarium, smart!! Fick även good tacos där, sen kilade jag hem för fortsättning av nedladdning:/ kanske skriver i pausen!

PussHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0