Skorna har anlänt:)

Idag var det kort dag iskolan, efter det kom pappa och hämtade mig. Han hade med sig ett brev, det var brevet till skorna:) Så vi åkte ner till Oxen(Vår ica butik) För att hämta dom! Men självklart var det tull:/ 200spänn, men det var värt ändå! När jag kom hem flög jag i paketet. Det bruna passa perfect´men de svarta var mycket högre fast det stod att det skulle vara lika. Så vet inte hur jag ska göra, kankse säljer dem här på bloggen eller lägger ut de på tradera, så håll utskik. De är ju skiiitsnygga!

Vart och handlat med pappa, fick veckorevyn och en maraboukaka med Amigo i:) Den var faktiskt god, men den ska jag spara till senare. I veckorevyn fick man en 75kr rabatt på accessora.se. Nu ska jag äntligen ta mig tid till och titta på topmodel avsnittet jag glömde förra veckan, som sagt går jag alltid ut på you tube, där kan man söka på ANTM cycle 10 episode 9 tex så kan man titta på avsnittet i 5 delar:)




 

Överst - Qupid, de jag kunde ha:)
Underst - J.KUO, Kommer nog sälja dessa, snygga!




Kommentarer
Postat av: anonym

Dom bruna var riktigt snygga! :)

2008-09-23 @ 15:57:05
Postat av: Anonym

hur mycket säljer du de svarta för? :)

2008-09-24 @ 13:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0