Stressig helg


Har inte skrivit på  någon dag nu:/ Har som sagt haft mycket i helgen. Ifredags var jag i göteborg, det var skoj:) Ni kan få se nån bild. Shoppade lite med, kjol, braller, tröja, skärp o klänning! När vi kom till modelhouse var allt försenat så vi fick typ vänta i 2,5 timma:/ Skitjobbigt. Sen så var vi såå nära på att missa vårt tåg hem tack vare de! Om vi missat de skulle vi fått vänta till halv 1! Tur.
På lördagen när jag vaknade var de bara att börja förbereda för dagen. Vid 2 kom Evelina och hämtade upp mig för att åka på kalas hos Linda. När vi kom dit hade hon grejat med massa skojjigt:) Det första var tipspromenad, frågorna var om henne så den som fick mest rätt visste alltså mest om henne. Sen var de ungefär 6 lekar till, den som hade mest vinnster vann:) Det  var mitt lag! Sista saken innan maten var skattjakt, skatten var ett smycket till var och en, jättefina. Sen var det mat, hamburgare med tårta som efterrätt, mmhmm;) 

Innan förfesten började hoppa jag in till mig, duscha, gjorde i ordning mig, packa saker och gjorde iordning en blomma till Emils mamma på 40 minuter!(hon fyllde också år). Sen sprang jag bort till Emil gratta hans mamma i en halvtimme sen bar det av till Evelina. Jättetrevligt var det! Tack alla tjejer. Och Grattis Linda min underbara vän!


     

   

T-shirt mussepigg - Zara  129kr
Jeansbyxa - Only  299kr
Hög kjol - Gina Tricot  299kr
Blommig klänning - H&M  298kr




Kommentarer
Postat av: Hang

Klänningen var ursnygg! :O

Var gärna med och tävla i min tävling :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0