Trööött


Hello:)
Sviintrött, jobbig dag på jobbet. Jobbar nämligen med den segaste i hela sverige, gör ingenting! Nu ska jag iallafall iväg till Sandra, Kika film och ta det lungt! Och på fredag ska jag och Evelina åka till Gbg med min mammas mans syster:) Vi ska till nått som heter modelhouse! Vi ska ta bilder och så:) Jättekul! Innan de ska vi shoppa lite och äta gott! Kommer bli great! Sen har även mina skor skickats nu:)  Men sätter hundra spänn på att de kommer bli tull: / Har nämligen sån jädra otur jämt! Här kommer gårdagens påklädnad:)





Strumpbyxor - KappAhl
Fodral´- Gina Tricot
Överdragströja - Den nya från Vero Moda
Skor - Skopunkten
Silverarmband - Ur & Guld




Kommentarer
Postat av: madde

vad ska ni göra me bilderna bara för kul skull eller

2008-09-21 @ 18:38:41
URL: http://maddesmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det är bara för skojs skull:)

2008-09-22 @ 13:30:27
URL: http://angeliquespjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0