Birthday



Bilden är i från helgen!

Idag började dagen med försovning, inte konstigt när man endast sov ca 3-4 timmar:/ Gick bara inte sova! Aya de börjades med dans men våra hjärnor var tomma på ideér idag men lite blev de iaf. Efter skolan blev de bussen hem för lilla lillsyster fyllde ju idag:) Efter lite paket, så blev de mat önskad av alva så självklart tacos. efter de blev de efterrätt daimtårta med alvabakade chokladbollar.

Mät och belåten, ne närmare sprängfull blev de läxläsning. Tog en paus i 20-30 min för att gå ut och gå med Alva. Hon fick sig ett par inlines i födelsedags present så de används väl nu. Nu ska jag kika runt lite om jag hittar mig ett par studentskor!


Solong!





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har hon längst till vänster köpt sitt linne?

2009-04-21 @ 20:12:00
Postat av: Anonym

vart har hon till vänster köpt sitt linne? :)

2009-04-22 @ 14:23:49
Postat av: maria

åhh det undrar jag med, det är ju hur snyggt som helst!!

2009-04-23 @ 08:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0