Burgers and sunshine


Tygsko - HMbarn, Tröjam. rep - Gina, Jacka - HM.
Igår var vi ju i Skövde och firade att det endast är 50 dagar kvar till studenten. Det var suuperkul, trodde inte de med tanke på att 100 dagar blev sådan flopp. Men hur kul som helst hade vi, de var superbra musik och allt var bra kul:) Idag mindre pigg bestämmde jag mig för att hoppa de två första lektionerna så gick upp runt elva. När jag väl står vid bussen kommer den inte och den är 10 min försen. Tänkte att jag går några hållplatser bort och tar nästa buss då. Ne men vi nästa hållplats sitter en lapp dä dert står att bussarna på denna väg är avstänga idag för att de pågår vägarbete. va faaaan! Så fick ta en promenad till skolan. När jag kommit över halvvägs möter jag Evelina - Va fasen gör du här? säger jag. då berättar hon att lektionerna var inställda idag. KUL! Gått upp i onödan, gåttt i onödan, a allt i onödan! haha.

Gick iallafall till staden och inhandlade mig en ny platttång, två tights ett par av de fulaste slaget jag sett. Bilder kommer inom kort, även från gårdagen. Jag och Evelina tog bussen förut till Lecksbergsgrillen och tog varsin hamburgare innan grillet i kväll sen tog vi bussen hem, haha så sugna var vi! Nu ska jag iallafall gå bort till Evelina igen, kvällen är ju som sagt en grillkväll. Hade bra!




Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0