PÅSK summery

För att gottgöra uppehållet, blir de bilder!




Picnic på gräset i solen!

Ifredags klockan ett var vi bjudna på påskfika hemma hos Linda. När vi kommer dit möts vi av en lapp på hennes dörr där det står nått i stil med "Hej brudar jag är tyvärr inte hemma så vi får ta fika en annan dag. Men för att inte göra er alltför besvikna har jag gjort en lek. första uppdraget var att titta underr dörrmattan där låg de en tändsticksask med en lapp, på lappen stod nästa ställe vi skulle leta efter en tändsticksask och leken fortsatte vi vela runt i hela hennes område. Till och med in på en pizzeria för att råga efter en tändsticksask i den låg de pengar som vi skulle köpa en pizza för leken fortsatte. Efter att fått köpt pizza och hittat påskägg kom vi till slut fram till en gräsplätt där Linda dukat upp till picknick. vi fick pizza, bullar, kakor, vindruvor och dricka. Jättemysigt i solen:) Hon är för go´den där Linda!


Väska - Kappahl 199 kr, Band - syaffären 6 kr!


Suddig dock, Jag och Linda!


Jag och min mupp-Evelina! Rolig kväll, tack tjejer..


Igår var de en liten stressig dag! Vaknade upp hos Sandra, käkade god frukost för att sen börja dagen. Först upp till min mor hämta alla grejer till kvällen, ner till staden. Inhandlade mig en fransväska, foundation och lite snöre som senare blev ett egetflätat bohemband.
Vi möte upp Cajsa som precis kommit hem från Spanien, gud vad man saknat henne. In på systemet för att köpa en flarra vin för att fortsätta til ica för inhandling a mat. De blev grill spett och potatissallad och paprika till mig och Evelina. När vi var klara åkte jag och Evelina hem till henne tog oss en sol och sen ner till sandra för att börja grillningen. Härligaste dagen hittils, gud va skönt det var! Sitta i skolen med ett glas vin, god mat och älskligstjejerna det var toppen! Gick sen ut där de var smockfullt med folk blev nästan tråkigt mot slutet. Men kvällen får ändå toppbetyg. Hoppas ni också hade en bra påsk.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0