T U N I S I E N




En ny favorit som den orangea newyork:en! Denna gång en svart med paris, och än en gång för ynka priset 150kr!

          
Svart stort baslinne - Weekday 120kr, Vit hängsläng tröja - Rut m.fl. 149kr, Svart stor baströja - Gina 149kr, Plattång - Klipp-er ca 800kr, Linneklänning - Gina 149kr, Leggnigs med jeanstryck - JC 189kr?



                                                                                                  -   -   -










Gaaaaah, nu åker jag gått folk. Hejdå Sverige Hallååå Tunisien!

Innan jag åker lägger jag in lite bilder på de jag inhandlade i Göteborg  i lördags/ tidigare i veckan och nån bild från helgen då det var Basi element på statt som gällde. För när jag väl är nere i tunisien blir de ju allt minsann inge bloggande, Hade bra i Sverige!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kristin

hoppas ni får fint väder och superkul i tunisien kommer sakna er i skolan. Puss puss

2009-04-29 @ 18:48:36
URL: http://kristinejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0