Needles and stuff


Studentklänning ? Söt från 
chicy!

ASOS Cut Out Drape Longline Top
Asfräckt linne från asos!
 
ASOS Smocked Bandeau With Ring
ursöt bandeaubikini från asos!

ASOS Leather Pocket Detail Satchel
Asos

Haft en bra helg? Min har vart duglig, födelsdagsfest igår hos patrik efter de statt en sväng. Självklart jobb också.
 Nu så ska ja ut och kika på en film och sova! Hade helst velat titta på en annan av mina älsklingsfilmer som dock är hos pappa nämligen Stomp the yard. Så längese jag såg de nu. Aya blir väl till och gräva fram någon annan film istället.

Förresten så har jag vart på sjukhuset idag efter jobbet, tog spruta inför resan. Usch har nog den värsta sprutfobin så sånt ät heeemskt för mig. Sprutan kändes knappt men ändå får jag panik och börjar tjuta med en gång. haha!

Godnatt sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0